Mobile Field Service | Διαχείριση τεχνικής υποστήριξης στο πεδίο

H περίπτωση της Θεοδώρου Αυτοματισμοί

Θεοδώρου Αυτοματισμοί ΑΒΕΤΕ

  • Εμπορία και τεχνική υποστήριξη βιομηχανικού εξοπλισμού
  • > 15.000 εγκαταστάσεις (μηχανήματα και συστήματα)
  • > 4.000 πελάτες
  • 7 σταθμοί τεχνικής υποστήριξης σε όλη την Ελλάδα
  • 30 τεχνικοί πεδίου

Η ανάγκη

  • Μηχανογράφηση χειρόγραφων διαδικασιών τεχνικού τμήματος
  • Επιτάχυνση του κύκλου από την ανάθεση της εργασίας στην τιμολόγηση
  • Μείωση των λαθών κατά την καταχώριση των στοιχείων των επισκέψεων
  • Μείωση κόστους διοικητικής υποστήριξης των τεχνικών
  • Πλήρης και άμεση πληροφόρηση των τεχνικών σχετικά με το ιστορικό των μηχανών και των πελατών

Η λύση

 Η REGATE υλοποίησε την ολοκληρωμένη λύση λογισμικού και εξοπλισμού Mobile Field Service για τη διαχείριση της τεχνικής υποστήριξης στο πεδίο. Οι λειτουργίες του συστήματος συνοψίζονται στα εξής:

  • Έλεγχος αιτημάτων πελατών στην έδρα της εταιρείας (προληπτικές συντηρήσεις, έκτακτες επισκευές)
  • Ανάθεση των εργασιών στην ομάδα τεχνικών και χρονοπρογραμματισμός
  • Έκδοση Δελτίου Τεχνικής Εξυπηρέτησης (ΔΤΕ) με προσυμπληρωμένα τα στοιχεία πελάτη
  • Ενημέρωση τεχνικών στο πεδίο μέσω PDA για πρόγραμμα εργασιών, ιστορικό μηχανήματος, καρτέλα πελάτη, κ.ά.
  • Διαχείριση αποθήκης οχήματος
  • Δήλωση ανταλλακτικών μέσω barcode scanning
  • Αποστολή στοιχείων προς βάση, π.χ. νέες ευκαιρίες πώλησης
  • Εκτύπωση ΔΤΕ μέσω φορητού εκτυπωτή
  • Αυτόματη ενημέρωση του ERP με όλα τα στοιχεία από τις τρέχουσες εργασίες
  • Εξαγωγή στατιστικών, π.χ. αριθμός εργασιών ανά τεχνικό, τζίρος ανά τεχνικό, επαναληψιμότητα επισκέψεων ανά τεχνικό, μ.ο. χρόνου απόκρισης ανά τεχνικό, μ.ο. παραμονής στο πεδίο, κ.ά.

Τα οφέλη

  • Μειώθηκαν οι χειρόγραφες καταγραφές, άρα και τα λάθη και το κόστος που σχετίζεται με την διοικητική υποστήριξη του τεχνικού τμήματος.
  • Βελτιώθηκε ο χρονοπογραμματισμός των εργασιών της ομάδας των τεχνικών.
  • Οι τεχνικοί επιστρέφουν πλέον λιγότερο στην έδρα της εταιρείας.
  • Με τον ίδιο αριθμό τεχνικών, η εταιρεία πραγματοποιεί περισσότερες επισκέψεις τη μέρα.
  • Οι τεχνικοί έχουν πλέον άμεση πρόσβαση στις απαραίτητες πληροφορίες (εικόνα πελάτη, ιστορικό ενεργειών, κ.ά.)
  • Διευκολύνθηκε η παρακολούθηση της απόδοσης του κάθε τεχνικού από τον τεχνικό διευθυντή.
  • Η online πληροφόρηση βοηθά τους προϊσταμένους των τεχνικών να αποκρίνονται άμεσα σε τυχόν προβλήματα – η επιθεώρηση δεν γίνεται πλέον απολογιστικά αλλά σε επίπεδο ημέρας.
  • Αυξήθηκε ο ρυθμός των τιμολογήσεων, άρα ενισχύθηκε η ρευστότητα της εταιρείας.
  • Η άμεση πληροφόρηση από τον χώρο του πελάτη βοήθησε στην αύξηση των πωλήσεων μέσω του up-selling.
  • Βελτιώθηκε η ικανοποίηση των πελατών, λόγω της καλύτερης οργάνωσης του τεχνικού τμήματος.
Γιώργος Αιγινίτης
Προϊστάμενος Τμήματος Service

«Πριν από την εισαγωγή της mobile εφαρμογής, η διαδικασία μας ήταν χειρόγραφη. Ο τεχνικός βλέπει στο PDA όλο το ιστορικό της εγκατάστασης και έτσι πάει πιο διαβασμένος στον πελάτη».

Γρηγόρης Τοπάλογλου
Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Διοικητικών Υπηρεσιών

«Έχουν μειωθεί τα λάθη και το κόστος διοικητικής υποστήριξης. Ο χρονοπογραμματισμός των επισκέψεων γίνεται με βέλτιστο τρόπο. Με τον ίδιο αριθμό τεχνικών, κάνουμε περισσότερες επισκέψεις την ημέρα. Ανά πάσα στιγμή, ο τεχνικός διευθυντής ξέρει που είναι ο κάθε τεχνικός και τι εργασία εκτελεί.».

Ελληάννα Νικογιάννη
Financial Analyst

«Έχουμε παρατηρήσει μεγάλη αύξηση του ρυθμού που γίνονται οι τιμολογήσεις σε ανταλλακτικά και εργασίες. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη ρευστότητα της εταιρείας»

Φίλιππος Σφυρής
Marketing Manager

«Το βασικό όφελος είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Γιατί όταν ο τεχνικός έχει στα χέρια του όλη την πληροφορία που χρειάζεται, όταν και όπου τη χρειάζεται, κάνει πιο σωστά τη δουλειά του, χωρίς λάθη και καθυστερήσεις. Άρα προσφέρει πιο ποιοτική εξυπηρέτηση».

Τι προκλήσεις αντιμετωπίζει το δικό σας Τμήμα Service;

Μάθετε πως μπορείτε να επωφεληθείτε από τη φορητή τεχνολογία (mobility)

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να οργανώσετε καλύτερα την ομάδα των τεχνικών σας βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών. Για να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες, παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλέφωνο 215-55.17.050 ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα:

Φόρμα Επικοινωνίας

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το Τμήμα Service της εταιρείας μας είναι:




Invalid Input
Εταιρεία:
Λάθος εισαγωγή
Ονοματεπώνυμο: (*)
Παρακαλώ εισάγετε το Ονοματεπώνυμό σας
Τηλέφωνο: (*)
Παρακαλώ εισάγετε το τηλέφωνό σας.
Email: (*)
Παρακαλώ εισάγετε το email σας.
  

 

 
 
Regate in FacebookRegate in TwitterRegate in Youtube Regate in LinkedIn
www.regate.gr  |   www.regate-salesforce.gr  |   www.regate-effective.com