Mobile Field Service | Τεχνική Υποστήριξη Στο πεδίο

Οι παρακάτω λειτουργίες πραγματοποιούνται από τους τεχνικούς στο χώρο του πελάτη με το Regate Mobile Field Service σε φορητή συσκευή Smartphone, Tablet ή PDA. 

Όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με τις εργασίες των τεχνικών καταχωρούνται τοπικά στο PDA του τεχνικού μέσω της Mobile Field Service client εφαρμογής που τρέχει "offline", δηλαδή χωρίς να απαιτείται σύνδεση στο Internet. Στη συνέχεια, με μια απλή και γρήγορη λειτουργία συγχρονισμού που διαρκεί περίπου 5-10 δευτερόλεπτα, πραγματοποιείται η αμφίδρομη επικοινωνία (αποστολή και λήψη δεδομένων) μεταξύ του PDA και της κεντρικής βάσης δεδομένων στην έδρα. 

Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνεται η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση τόσο της ομάδας τεχνικών όσο και των επιθεωρητών ή επικεφαλής του τεχνικού τμήματος, μέσα από το Regate Effective Field Service Backoffice. 

Συγχρονισμός - Λήψη Προγράμματος Εργασιών

Αναζήτηση Εργασιών Βάσει Ημερομηνίας

Αναζήτηση Ιστορικού Μηχανής

Ορατότητα Στοιχείων Πελάτη

Ορατότητα Στοιχείων Εργασίας

Καταγραφή Θέσης (Στίγμα GPS)

Καταγραφή Ώρας Έναρξης Εργασίας

Φόρτωση Ανταλλακτικών στο Όχημα του Τεχνικού και Online Ενημέρωση του Συγκεντρωτικού Δελτίου Αποστολής

Καταγραφή Ώρας Λήξης Εργασίας

Καταγραφή Ανταλλακτικών που Αναλώθηκαν

Αποστολή Σχολίων προς Βάση (Νέα Ευκαιρία Πώλησης)

Λήψη και Αποστολή Φωτογραφιών στη Βάση

Εκτύπωση Παραστατικού (Δελτίο Τεχνικής Υποστήριξης)

Συχρονισμός - Αποστολή Στοιχείων Εργασίας στη Βάση

 

 
 
Regate in FacebookRegate in TwitterRegate in Youtube Regate in LinkedIn
www.regate.gr  |   www.regate-salesforce.gr  |   www.regate-effective.com